Merkstrategie voor B2B-bedrijven

Deze sessie is specifiek voor technische bedrijven met verschillende dochter- en zusterondernemingen binnen een overkoepelende groep.

We leren je hoe je met respect voor elke entiteit toch een krachtig merkverhaal op groepsniveau kan vertellen. We tonen je hoe je een (employer) brand kan uitbouwen zonder de unieke kenmerken van de verschillende bedrijfsentiteiten af te vlakken.

De sessie wordt gegeven door:

Bert Schols, zaakvoerder en merkstrateeg bij Mast

Kennis die jij mee naar huis neemt:

  • Welke merkstrategieën je als B2B-bedrijf in 2024 en daarna moet toepassen om relevant te blijven.
  • Hoe je vanuit de groep een sterk merkverhaal brengt.
  • Hoe je ervoor zorgt dat de branding en communicatie van de groep én bedrijfsentiteiten consistent blijft.
  • Hoe je al de verschillende social media kanalen, websites en offline communicatie best beheert en efficiënt kan inzetten.
  • Een analyse en actiepunten rond je huidige branding.

Kriebelt het?

Vraag een offerte voor jouw sessie aan.

Dit mag je verwachten:

  • Een sessie van 2u bij jou op locatie.
  • Gegeven door specialisten met meer dan 10 jaar praktijkervaring in HR en marketing.
  • Een sessie op maat van jouw bedrijf.
  • Ruimte voor interactie en vragen.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Andere inspiratiesessies